Побут і поради

Як ушатать машину за пару місяців?

Любиш кататися, а саночки возити? Багато водіїв володіють “звичками” які рано чи пізно приведуть до того, що їх авто буде на ремонті, або в металобрухті набагато раніше, ніж це могло статися. Отже, що ж ти можеш зробити для того, щоб твоя машина якомога скоріше вирушила в пункт металобрухту?1. Долбі в відсічку якомога частіше.

Бажано на стоці. Спокійна їзда для невдах, які нудять в правому ряду. Ти-то не такий явно.

Обганяючи їх, розкручуючи двигун у відсічку, докручуючи кожну передачу до максимуму, ти не тільки отримуєш заряд адреналіну і купу штрафів з камер, але і зношені деталі ДВС і КПП. Повір, ти викинеш їх раніше, ніж скінчиться заявлений ресурс заводу-виробника. І історії про те, що твій братан пройшов 300 тисяч км в такому режимі, тільки масло регулярно міняв – не будуть розповідати про тебе.

2. Дешеві розхідники-твої друзі. Навіщо брати дорогу деталь, коли їх все одно роблять на одному заводі, тільки коробки різні? Навіщо купувати антифриз подорожче, коли все одно з однієї бочки? Масло потрібно лити не те що написано, А дешевше, але міняти частіше.

Тільки в той момент, коли ти возомниш себе стрітрейсером, один з расходініков, на якому ти заощадив, скаже “привіт” і призведе до того, що зупинка відбудеться не в тому місці, де планувалося спочатку, а трохи далі. Наприклад, масло в ДВС згорнеться в забавний сирок, після якого можна викликати таксі і їхати додому спокійно.3.

Течі самі пройдуть, не сумнівайся. Ну капає і капає антифриз, масло біжить, але не струмком ж. Згадуй про них вчасно, та стеж, щоб насухо не стекли.

Тільки в один прекрасний момент ти забудеш. Забудеш купити на долівку, або поміняти. І тут повільно температура ДВС повзе вгору.

Ти, звичайно ж, помітиш це тільки тоді, коли стрілки вже не буде видно, так як вона поповзла кудись за червону зону. Приїхавши. Або після чергового обгону ДВС раптом ” тук-тук-тук, де масло, братан?”.

Гальмівна рідина теж може почекати, доливати головне вчасно. Тільки при цьому потрібно бути морально і фізично готовим до екстреної катапультації. 4.

Бензин і в Африці бензин, говориш ти собі і під’їжджаєш до АЗС з промовистою назвою” паливо северовостоцького НПЗ №665 ” з ціною за літр на 69 копійок дешевше, ніж на звичайних. Приємно ж, економія. А з твоїм стилем їзди ще й подвійна.

Тільки після заправки не дивуйся, що через кілька кілометрів машина почне глухнути, троить. Добре, якщо закінчиться цим. А так можна і приїхати на ремонт всієї шатунно-поршневої групи.

Зате заощадив! 5. На гумки і дрібні недоліки можна не звертати уваги. Хрумтить ШРУС? Та змажемо, ще походить.

Розвалився сайлентблок на задньому важелі? Нічого страшного, їх ще три там. Двигун трясе так, що кермо з рук вибиває? Так подушки пізніше поміняю. Похитує машину при швидкості вище 80 км / год? В кермо вчеплюся краще.

У таких випадках дивуватися наслідків не варто взагалі ніяким. Від слова “зовсім”.Дана стаття присвячується всім любителям швидкої, а найголовніше – економною їзди.
Частина подій описана з досвіду власного, а так само досвіду знайомих осіб.

Related posts

Leave a Comment