Відносини та психологія

Як правильно спілкуватися з нервовими?

Як правильно обащаться з нервовими людьми?Є люди, які абсолютно не можуть тримати себе в руках. Вони зриваються, кричать, починають звинувачувати всіх навколо, вимагають негайно прийняти їх точку зору на ситуацію.Модель поведінки, обрана деякими людьми, доставляє чимало складнощів їх оточенню.

Вони звикли домагатися бажаного за допомогою крику, відмовляються враховувати чиюсь думку крім власного, легко звинувачують всіх, крім себе і вимагають визнання своєї точки зору іншими людьми. Зрозуміло, право висловлювати емоції є у кожного, проте зараз мова про тих, хто реагує непропорційно ситуації і завжди використовує цю модель. Причин такої поведінки може бути кілька: нестійкий психічний стан; усвідомлення дієвості прийому щодо більшості; полегшення після виплеску агресії в бік інших.

Примітно, що така поведінка використовується виключно з тими, хто нижче за статусом, слабкіше за віком або поступливіше за характером. Ось кілька поширених прикладів: агресія покупця в бік продавця; виклик” на килим ” підлеглого — в ході довгого відчитування начальник тільки сильніше починає злитися; мати, подруга або сестра зганяє злість на дочці, подрузі або сестрі, що володіє більш терплячим характером; хтось із колег зривається на іншому колективі. Яскравих прикладів предостатньо – у вас теж знайдеться подібний, щоб продовжити список.

Як вести себе в такій ситуації?Що робити якщо ви спілкуєтеся з неврівноваженими людьми? Якщо у Вашому оточенні є токсичний, агресивний і нервова людина, то кращим щитом від його негативу буде мінімізація спілкування. По можливості потрібно або йти, або ігнорувати, або не взаємодіяти з такими людьми. Іноді допомагає наступний прийом: мовчання в поєднанні з пильним поглядом.

Не потрібно придумувати незрозумілих фраз, сперечатися, намагатися донести свою точку зору і псувати власну нервову систему. Не йдіть на конфлікт і не псуйте відносини, особливо якщо в подальшому вам доведеться їх підтримувати. У цього прийому є два “різновиди”, в залежності від бажаного ефекту: щоб ввести опонента в ступор і трохи його осадити, потрібно подарувати йому довгий і пильний погляд.

Іноді можна нахиляти голову, міняти її поворот, але головне — ви повинні виглядати абсолютно незворушно. Є безліч прикладів, коли під таким поглядом заспокоювався навіть сильно розпалився людина. І ось тоді вже можна відновлювати діалог.

Проявити співчуття і підтримку, при цьому даючи зрозуміти, що не збираєтеся підтримувати діалог, теж можна одним поглядом. Трохи подивіться на співрозмовника, і мовчки відведіть погляд. Другий спосіб хороший в застосуванні, якщо перед вами людина, у якого ви перебуваєте в якійсь залежності.
Це може бути замовник, хтось із батьків або представник керівництва. Якщо ви згодні з моєю думкою-підтримайте статтю лайком, але якщо у вас є інші думки на цей рахунок чекаю в коментарях.

Related posts

Leave a Comment